Bagrování 2 - Základy

Poté co jsme vyměřili lavičky jsem znovu objednal bagr.

Byla pěkná zima, všude omrzlina, a tak jsem tentokrát zůstával hlavně v autě a jen občas vylezl na focení a upřesnění některých detailů .

Začali jsme budoucí opěrnou zdí

A už se bagruje domeček :-)

Šlo to velmi dobře, jen bylo potřeba občas opravit nástřik tam kde po něm bagr přejížděl.

Bagrovali jsme cca do 80 - 100 cm. Vzhledem k tomu, že na místě je břidlice, a někde to bylo i tvrdší, tak byly díry takové okousané, jak se občas ze stran sesypaly nějaké kameny.

Létající bagr :-D

Když už jsme skoro končili, tak se přišla podívat Liduška s Verčou a za nimi dorazila i velká Lída :-)

Bagrovalo se asi do jedné hodiny a já jsem nakonec zůstal až do odpoledne. Ještě jsem nově vzniklé základy vyhrábnul rejčem a připevnil jsem ochranné cedulky :-)

Zajímavost dne:

Protože se jednalo o první mráz, tak když jsem ráno přijel, na stromech ještě bylo listí, ale jak vyšlo sluníčko, tak ze stromů doslova "pršelo" listí. Nikdy jsem takhle rychle opadat strom neviděl.

BONUS

A jako bonus krátké video dole pod článkem. Všimněte si v pozadí toho stromu :-)

Pokud dole nevidíte video tak klikněte na odkaz zde: youtu.be/UZw2EuU5XIk