Ztracené bednění 2

Poslední etapu, kterou jsme před zimou zvládli, byla druhá část ztraceného bednění.

Ve čtvrtek 19.11. jsme si nechali navézt další prolejvačky. Vzal jsem všechno co ve stavebninách měli. Bylo to asi 3,5 palety (na auto se jinak vejdou čtyři), bylo to celkem jedno, protože stejně ještě více než dvě palety chybí, a na víkend, kdy jsme zakládali více než polovinu spodní řady to bohatě stačilo. Shodou okolností jsem byl zrovna doma, tak jsem jen zajel na místo, abych je převzal.

Pokračovali jsme poté v sobotu 21.11.

Ráno jsme s tátou zajeli do Naviky pro beton a roxory, protože ty z první várky již došly. Zde se v plné síle projevil náš stařický fordík, na kterého jsem se nebál naložit tyto 6 m dlouhé pruty v celku. Při nájezdu na most to trochu houpalo a bouchalo do kapoty, ale nic se nerozbilo. No možná jsme pro uchycení cca 50 kg železa mohli použít něco víc než jen dvě prkénka a dva pavouky :-P
No alespoň jsme dělali něco trochu punkového :-)

Za námi hned dorazila multikára, která se pro jistotu dvakrát otočila a přivezla tedy celkem 2 kubíky betonu.

Zastavil se u nás i Vlastičky tatínek Miloš, který nám přivezl korpusy na adventní věnce, a pomohl nám vyrovnat jednu řadu.
Hlavní dík, ale tento den patřil babičce s Evou, které se zastavily odpoledne. Vše šlo tak rychle, že ani nejsou na žádné fotce. Pomohly mi vyrovnat celou zeď kolem budoucího schodiště, potom co již tatík musel pryč.

Původně jsem s tím vůbec nepočítal, myslel jsem, že jen doděláme stěny okolo, a přebytečný betom naházíme dovnitř bednění, ale když už nám to šlo tak hezky od ruky, tak jsem dodělali celou základní řadu! Což je to nejobtížnější, protože musíte každou prolejvačku zvlášť změřit do vodováhy, a někdy ji úkládáte do správné výšky až na několikátý pokus.

Pokračovali jsme pak hned druhý den v něděli 22.11., kdy jsem na stavbu dojeli jen já s tatíkem, a rozmístili jsme zbylé prolevačky a vše svázali. Poté už jsme jen naložili palety, a ani ne za dvě hoďky jsme jeli domů.

Perlička na konec

Protože počasí nám celkem ještě přálo, tak jsem chtěl před zimou prolejvačky dodělat, a vyrovnat to alespoň nasucho bez betonu, s tím, že se to na jaře jen zaleje.
Akci jsme naplánoval na 5.12. před půl osmou jsem se sešel s mým dopravce před stavebninama, kde jsme bohužel zjistili, že mají zavřeno. A to i přesto, že tam pro mě měli připraveny poslední dvě palety bednění. Problém byl v tom, že nikdo z nás nevěděl, že od prosince nemají otevřeno od sedmi, ale až od 8:00. Neměli to nikde napsané a nikoho nenapadlo nám to při objednávání říct..:-(
Takže dopravce odjel (měl jinak na celý den jinou práci, a nemohl čekat, zda někdy někdo dorazí), a za celé dopoledne jsme nesehnali nikoho s rukou nebo s kontejnerem, kdo by nám to odvezl.

Jedinou výhodou bylo, že nyní už máme telefonní čísla snad na všechny v okolí, kdo vlastní nějaké větší auto.:-D Tak jsme s tatíkem alespoň dodělali doma vjezd do garáže a nějaké práce doma, tak to zas až tak nevadilo.

Protože pak už zima začala opravdu na vážno, tak naše stavba zůstala v tomto stavu. Na jaře tedy doděláme desku a pustíme se do "zbytku"! :-)